Bibliotheek

• Dinsdagavond van 19.00 -20.00u

Loop eens binnen om meer informatie te vragen en/of vraag één van onze medewerkers om een lenerspas voor u aan te maken

Wij zijn te vinden in het achterste zaaltje van de Saronkerk (Noordweg 34) in Oostkapelle.
    Onze bibliotheek heeft een ruime keuze aan boeken, informatieve boeken, romans, jeugdboeken, kinderboeken, prentenboeken en stichtelijke literatuur.

• Lid worden en lenen:

€ 6,- abonnementskosten per jaar. Daarnaast betaalt u per boek ongeveer €0,13 per lening aan leenrecht én € 0,10 per week.
  • Contact

Iedereen is van harte welkom, ook als u geen lid van onze gemeente bent. Ingang bibliotheek - linkerzijkant kerk.

• Bestuur

Kees van Moolenbroek (voorzitter)
    Willem de Visser (Penningmeester)
    Judith Blok (secretaresse)