Jeugdwerkactie

Activiteiten kalender

De komende periode zullen er nog diverse activiteiten georganiseerd worden voor de actie, houdt deze data dus vrij:
22 maart; ontmoetingsavond met taartenveiling in de kerk.
6 april, mannenmorgen met ontbijt, meditatie en een wandeling.
9 mei, Hemelvaartsdag, wordt er een actiedag georganiseerd met gezellige en samenbindende activiteiten voor de hele gemeente.
25 mei organiseert de JV+14 een zeskamp voor de actie.

Ontmoetingsavond 22 maart

TIJD VOOR TAART! Op D.V. vrijdagavond 22 maart houdt de jv +12 Het Anker een taartenveiling van zelfgebakken taarten voor de actie. We hopen er daarnaast een gezellige ontmoetingsavond van te maken met verkoop van mini snacks, koffie, thee en fris. Zien we jou ook?

Mannenmorgen

Jullie zijn van harte welkom op de mannenmorgen op D.V. 6 april.
We hopen weer samen te ontbijten en daarna een wandeling te maken.
Ook zal er een meditatie zijn.
De opbrengst van deze morgen is bestemd voor de jeugdbondactie.
Verdere informatie volgt nog, maar houd alvast de datum vrij in je agenda.

Opgeven is mogelijk via Johan Wouters, app of bel naar 0613386611of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Actieprodukten

Ook deze keer zijn er weer actieproducten te koop waarbij de opbrengst voor de actie van de jeugdbond is.
De producten kun je vinden via onderstaande link.

U kunt uw bestelling doorgeven aan Leonie Wouters, appen of bellen op nr 0649464533 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of door een formulier in te vullen die te vinden is in de kerk, deze kan ingeleverd worden in de daarvoor bestemde doos in de hal van de kerk.
Graag uw bestelling doorgeven voor zaterdag 6 april.

Voor vragen, neem contact op met iemand vanuit de actiecommissie.

Groetjes namens de commissie,
Stefan de Visser: 06-34912356
Eline de Visser: 06-31075049
Marga de Visser: 06-34497824
Carla Wondergem: 06-22619159
Leonie Wouters: 06-49464533
Rosalie de Visser: 06-25150183

Er zal geld op worden gehaald voor 3 projectdoelen:

• ZGG: Bijbelvertaling in Mogofin-taal;
  • EVGG: Kinderbijbel speciaal voor kinderevangelisatie;
  • JBGG: training leidinggevenden en podcasts jongeren.
  • De komende tijd worden er in de gemeente verschillende acties gehouden, voor zowel jong als oud. De actiecommissie is hier al volop mee aan de slag gegaan en we zullen jullie via de Nieuwsflits, de Gomarus, de website en Instagram op de hoogte houden van de verschillende acties.
  • Jeugdwerkactie Bijbel binnen bereik | Actievideo - YouTube

Voor meer informatie over de doelen zie: https://www.bijbelbinnenbereik.nl/