Gezin in de Saronkerk

Telplaat van Pasen naar Pinksteren

Met behulp van deze plaat kun je de 50 dagen van Paasfeest naar Pinksterfeest en de 40 dagen tot Hemelvaartsdag tellen.

Rondom Pasen - week 14

Goede Vrijdag ligt achter ons, zondag is het paaszondag waarop we gedenken dat de    Heere Jezus is opgestaan: wat een wonder voor ons mensen!

Tijdens de opstandingsdag en de tijd tussen Pasen en Hemelvaart is de Heere Jezus aan verschillende mensen verschenen.

Zondag 24 maart - Bijbelrooster

'In de lijdensweek iets maken waarin de verhalen zichtbaar zijn! Voor iedere dag een Bijbelgedeelte met iets om te maken.'

Zondag 17 maart 2024 lijdensweek 6: Jezus is opgestaan

Bijbelrooster (3-8jaar)

Het gebed

Deze periode gaat het in de zondagen (catechismus preken) over het gebed. Daar willen we nu over nadenken.
Weet jij wat engelen in de hemel doen? Ze doen altijd precies wat de Heere van hen vraagt! Daarmee loven en eren ze Hem! Doe jij ook de wil van de Heere?

Doel?
Handvatten bieden om Gods Woord op een praktische wijze over te dragen aan je kind(eren).
Wat is gezin in de Saronkerk?
Via deze pagina wordt wekelijks iets over een Bijbelgedeelte gedeeld om als gezin over na te kunnen denken. Denk hierbij aan

• het toeleven naar de heilsfeiten (advents- en lijdenstijd).
  • het vieren van de feestdagen.
  • het behandelen van een Bijbels thema.
  • het verwerken van de preek.

Voor wie is gezin in Saronkerk?
Gezinnen van de gemeente.