Zendingscommissie

Zaterdag 1 juni 2024 ophalen rommelmarktspullen.

Heeft u leuke spullen in huis waar u zelf niks meer mee doet? Geef het mee voor de rommelmarkt! Op zaterdagmorgen 1 juni komen we de spullen ophalen. In Oostkapelle doen we dat in heel het dorp. In Gapinge, Grijpskerke, Serooskerke en Vrouwenpolder halen we de spullen op bij gemeenteleden.

Wilt u de spullen zoveel mogelijk in dozen aanleveren en voor 09.00 uur aan de kant van de weg zetten? We nemen geen grote meubels en bankstellen aan.

Rommel- en verkoopmarkt
SAVE THE DATE: 8 juni 2024 rommel- en verkoopmarkt op kerkplein Oostkapelle.

Op zaterdag 8 juni 2024 verandert het Saron kerkplein van Oostkapelle weer in de gezelligste markt van het jaar! Natuurlijk kan er traditiegetrouw gesnuffeld worden tussen tal van tweedehands spullen. Daarnaast is er ook een uitgebreide markt met cadeauartikelen, boeken, kleding en allerlei lekker eten. Voor kinderen is er ook van alles te doen. Er zijn leuke spelletjes en er is een springkussen. Zet het in je agenda, want dit wil je niet missen! Kraam huren

Heb jij een eigen bedrijf(je) en lijkt het je leuk om jouw spullen te verkopen op onze markt? Dan kan je een kraam huren! Stuur een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel/app naar 06-57760480 voor meer informatie.

De opbrengst van de markt gaat dit jaar naar Zending Gereformeerde Gemeente, Stichting Woord en Daad en Stichting Chaïm.